بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

خاطرات ، دست نوشته ها ، آموزش های خودم رو در اینجا قرار میدم .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کتابی برای یادگیری Jquery

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

با سلام




خیلی وقت بود مطلبی قرار نداده بودم . گفتم بیام یکم بتکونم وبلاگم رو .



تو این پست یک کتاب به شما معرفی میکنم که به نظر من بهترین منبع برای یادگیری Jquery و  شروع کار هست . تمام نکات رو ریز به ریز توضیح داده و کاملا اصولی جلو رفته .


گردآورنده این کتاب آقای محسن منوریان هست .


میتونید کتاب رو از ادامه مطلب دانلود کنید .



با تشکر از حضورتون :ایکس



لینک دانلود
  • محمد کاظم بهرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی