بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

خاطرات ، دست نوشته ها ، آموزش های خودم رو در اینجا قرار میدم .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اضافه کردن فایل PHP به راست کلیک > New

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

PHP

با سلام

 

 

 

خیلی وقت بود بلاگ رو به روز نکرده بودم !!!

 

خوب ، در این آموزش بهتون میگم که چطوری یک New File به راست کلیک با پسوند دلخواهتون اضافه کنید .

 

من خیلی به این نیاز داشتم ولی دنبالش نرفته بودم . شما میتونید با دستکاری رجیستری اینکار رو انجام بدید .

 

 

برید به این آدرس :

 

Run > Regedit > HKEY_CLASSES_ROOT

 

خوب حالا پسوند مورد نظرتون رو پیدا کنید ، من دنبال php بودم پس باید دنبال .php بگردم .

 

.php رو که پیدا کردید روش راست کلیک کنید و New > Key رو بزنید و اسمش رو ShellNew بزارید .

 

حالا روی ShellNew راست کلیک کنید New > String رو بزنید و اسم فایل رو NullFile بزارید .

 

حالا رجیستری رو ببندید و رفرش کنید :D در راست کلیکتون New یه PHP Script اضافه شده که با کلیک روش یه فایل PHP ایجاد میشه . :D

 

امیدوارم براتون مفید باشه این آموزش .

 

با تشکر

  • محمد کاظم بهرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی