بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

خاطرات ، دست نوشته ها ، آموزش های خودم رو در اینجا قرار میدم .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

المپیاد ملی مهارت - آزمون عملی شهرستانی

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ب.ظ

باز هم سلام




امروز ساعت 8:00 صبح آزمون عملی مرحله شهرستانی المپیاد ملی مهارت شروع شد . 4 نفر بیشتر نبودیم ، اولش همش با هم میخندیدیم و اگر کسی به مشکلی میخورد به هم کمک میکردیم :دی بعد از 2 ساعت که گذشت تازه متوجه گذر زمان شدیم که به سرعت داره میگذره و هنوز کلی کار مونده . به هر زور و ضربی که بود تا جایی که میشد یعنی تا خود 12 یکسره کد میزدم ولی دیگه وقت تموم شد و یکسری جزئیات ریز باقی موند .

پروژه این بود که یک قالب رو که در عکس مشاهده میکردیم رو باید به CSS و HTML تبدیل میکردیم . یک اسلایدر Jquery هم باید طراحی میشد که من فقط وقت کردم که یک عکس رو در همون اول کار با Jquery لود کنم و گفتم اگر وقتم رو Jquery بزارم وقت زیادی ازم میگیره ، برای همین رفتم سراغ اصل قالب . چیز تقریبا ساده ای بود ولی اولین تجربه ای بود که یک قالب رو از روی عکس طراحی میکردم اونم در 4 ساعت که برای ما خیلی کم بود . بقیه هم زیاد کار نکردند . من سعی میکردم که هرچیزی که هست رو از طریق CSS و HTML طراحی کنم ولی بقیه برای اینکه کار سریعتر براشون پیش بره سعی میکردند که آیتم هارو از عکس CROP کنند و از اونها استفاده کنند که باز هم زمان کم آوردند .

CSS3 و HTML5 و Jquery در این پروژه امتیاز ویژه داشتند . من فقط تونستم کمی از CSS3 و Jquery استفاده کنم .

انشالله شنبه نتیجه نهایی مشخص میشه . خدا کنه بتونم قبول بشم چون خیلی سعی کردم و یکسره فقط مینوشتم .


به امید پیروزی ;) .

  • محمد کاظم بهرام

نظرات  (۲)

  • فربد گلشنی
  • ایشالا قبولی داوش ;)
    به امید پیروزی:X
    پرچم هم بالاست :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون :ایکس

    100% پرچم همه همیاریا بالاست :دی
  • محمد حسین عابدین پور
  • ایشالا قبول میشی
    پاسخ:
    ممنون محمد جان

    قبول بشم حتما برای استانی ازت کمک میگیرم :ایکس

    پرچم همه همیاری ها بالاس :ایکس

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی