بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

خاطرات ، دست نوشته ها ، آموزش های خودم رو در اینجا قرار میدم .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ورود به سایت بدون نام کاربری و رمز عبور

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

با سلام


چند روز پیش بنابر دلایلی دنبال مطلبی بودم در رابطه با ریاضی که به این سایت بر خوردم :


http://www.kashiha.ir/school/

مطالب خوبی داشت ، ولی وقتی خواستم ویدیو مورد نظرم رو ببینم دیدم که گفت باید لاگین کنم . نمیدونم چی شد که بعد از یکم جستجو و ترفند متوجه شدم که با اضافه کردن یه ?loginquest=true یا ?loginguet=false به راحتی وارد میشه و میتونید محتوای مورد نظر رو ببینیم .

شما ابتدا این لینک رو ببینید :

http://www.kashiha.ir/school/login/index.php

میبینید که یوزر پس میخواد ولی بعد که این لینک رو میزنید :

http://www.kashiha.ir/school/login/index.php?loginguest=true

میبینید که وارد میشه .


کلا یک نکته ای ب:/..د :دی ولی هرچی سعی کردم نمیدونم چرا تو سیستم های دیگه moodle این ترفند جواب نداد ، شاید سیستم این سایت قدیمی بوده .


با تشکر

  • محمد کاظم بهرام

نظرات  (۱)

Slm
In hame ja injori nist bastegi be code nevisi page login dare ke chetor karbar ro beshnase
:)
پاسخ:
نه همه جا اینجوری نیست خودم میدونستم . فقط برام جالب بود که این سیستم فقط رو این سایت اینجوری بود و بقیه نسخه ها که روی سایت های دیگه نصبن سالم بودن . فکر کنم از نسخه قدیمی استفاده کردن .


ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی