بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

بلاگ محمد کاظم بهرام

برنامه نویس وب

خاطرات ، دست نوشته ها ، آموزش های خودم رو در اینجا قرار میدم .

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
باز هم سلام



امروز بهم خبر دادند که تو المپیاد کتبی مرحله شهرستانی موفق شدم و تونستم به مرحله عملی شهرستانی راه پیدا کنم .

گفتن 4 شنبه ساعت 7:30 صبح امتحان عملی هست ولی من گفتم 4شنبه من امتحان دارم تو دانشگاه بعد گفتن یه نیم ساعت دیگه تماس میگیریم . زنگ زدن گفتن انداختن 5 شنبه 7:30 صبح :دی

گفتم ببین به خاطر من امتحان رو 1 رو عقب انداختن :دی

دوستان نظری راهنمایی چیزی در مورد المپیاد دارید بدید که بتونم با قدرت برم مرحله استانی :دی


خیلی ممنون :ایکس
  • محمد کاظم بهرام

نظرات  (۲)

  • محمد حسین عابدین پور
  • وقتی تو قبول شدی معلومه بچه بازیه دیگه :|
    پاسخ:
    اگر تو قبول میشدی بچه بازی نمیشد نه :دی فعلا بسوز :دی
    khoobe . vali motmaenan behetoon migan site dorost konin . Succsefull Bashi
    پاسخ:
    ممنون


    کاملا حرفه ای میرم ;) مجهز :دی

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی